Zwroty, wymiana i reklamacje w okresie zagrożenia epidemicznego w Ochnik

Zwroty, wymiana i reklamacje w okresie zagrożenia epidemicznego w Ochnik

Informujemy, że w związku z rozporządzeniem ograniczającym pracę galerii handlowych na czas zagrożenia epidemicznego, od dnia 14 marca salon OCHNIK pozostaje zamknięty. 

Produkty zakupione w okresie poprzedzającym zamknięcie salonu będzie można zwrócić bądź wymienić po wznowieniu pracy galerii handlowych:

  • Zwrotu można będzie dokonać w terminie 7 dni (zwrot w formie płatniczej) lub 30 dni (zwrot na kartę podarunkową OCHNIK) liczonym od dnia ponownego otwarcia salonu.
  • Wymiany będzie można dokonać w terminie 30 dni liczonym od dnia ponownego otwarcia salonu.

Reklamacje składane w okresie poprzedzającym zamknięcie salonu zostaną rozpatrzone w terminie zgodnym z przepisami prawa, a odbiór naprawionego produktu lub zwrotu płatności możliwy będzie po wznowieniu pracy galerii. Ta sama sytuacja dotyczy zleconych w ostatnim czasie usług (poprawki krawieckie itp.).

EnglishLithuanianPolish