HOUSE

NEVER LEAVE THE HOUSE – KAMPANIA HOUSE SS19

Pewnej dziewczynie ginie pies, gdzie indziej pojawia się grupa obcych, a w lokalnym beach barze koktajle podaje niepokojąco charczący koleś. Nic nie wskazuje na to, że powodem tych wszystkich tajemniczych zjawisk są…ciuchy. W mini-serialu NEVER LEAVE THE HOUSE główną rolę gra najnowsza kolekcja House SS19, której bezwzględnie pragną wszyscy. Start kampanii 4 marca – zapraszamy do salonów i przed ekrany smartfonów.

W tym sezonie rządzi wolność oraz podejście do mody z przymrużeniem oka, dlatego w najnowszej kolekcji House SS19 znajdziecie inspiracje czerpane z różnych okresów, estetyk i stron świata. Jest to zapewnienie, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Bezwzględnym hitem w damskiej i męskiej odsłonie jest wzbogacanie stylizacji o jaskrawe kolory. U kobiet, w kapsule Shoot of lime, są to zestawienia neonu z wężowymi printami, natomiast u mężczyzn fiolet komponuje się w bardzo energetyczne zestawy z limonkową zielenią.

Nie zabraknie również propozycji dla fanów stylu casual i vintage. Southern Traveller, to specjalna podróżnicza mini-kolekcja dla niego pełna modowych perełek – od ramonesek i sztruksowych kurtek po t-shirty z tatuażowymi i meksykańskimi motywami graficznymi. Dla niego przygotowano również szeroką gamę casualowych stylizacji bazujących na stonowanych barwach – bordo, granatach, beżach i melanżowej szarości. W męskiej palecie barw powiewem świeżości jest kolor miętowy, wykorzystany, np. na bluzach i koszulkach. Ponadto dla zwolenników ulicznego luzu stworzono linię Sideline Casual inspirowaną stylem brytyjskich kibiców z lat ’90. Wśród butów prym wiodą wygodne retro runnersy i nieśmiertelne trampki, które idealnie pasują nie tylko do denimu.

Propozycje dla niej to głównie kobiece, warstwowe looki w stylu retro-sport, jak i również przeprojektowana klasyka bazująca na zwierzęcych i apaszkowych printach. Hitem kolekcji jest sztruks, który w tym sezonie wraca do łask i pojawia się w postaci dziewczęcych spódniczek, oversizowych koszul i ogrodniczek. W kolekcji odnaleźć można wiele inspiracji zaczerpniętych ze stylu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, m. in. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą t-shirty z mocnymi hasłami (a także gwiazdami, takimi jak: Freddie Mecrury, Whitney Houston, czy Dua Lipa) i długie, plisowane spódnice. Nowością są góry i doły w geometryczne mikro-wzory, przywodzące na myśl estetykę lat ’60 i ’70 oraz workwearowy denim dla niej. Dodatkowo połączenia neonu z bielą, pomarańczu z moro oraz przezroczyste nerki i plecaki, to absolutne must-have’y. Na cieplejsze dni House proponuje zwiewne i luźne stylizacje total white bazujące na koronkowych materiałach oraz klasyczne marynarskie motywy wprost z francuskiej riwiery w trendzie Into the blue. W sezon wiosna-lato 2019 najlepiej wejść w wygodnych sneakersach w stylu retro. Nowa kolekcja brandu, to królestwo dodatków i akcesoriów, które idealnie uzupełnią każdą stylizację.

Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który obejrzeć będzie można na kanałach social media marki. Fabuła oparta jest na serii tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic oprócz…ubrań. Stają się one obiektem pożądania wielu postaci, niekoniecznie pochodzących z tej planety. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł: NEVER LEAVE THE HOUSE. Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Dla wszystkich fanów mody i seriali przygotowano wyjątkowy konkurs. Do wygrania są pakiety filmowe i karty podarunkowe House. By wziąć udział w konkursie należy wśród produktów w sklepie online odnaleźć 5 postaci z odcinków NEVER LEAVE THE HOUSE i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Pamiętajcie, że wszędzie ktoś lub coś czyha na Wasze ciuchy, dlatego najlepiej mieć je zawsze przy (na) sobie!

Więcej szczegółów na stronie www.housebrand.com

CREDITS

Agencja: LAF Artist Management
Fotograf: Bartek Wieczorek | LAF
Reżyseria: Krzysztof Grajper | GIFTED
Operator: Maciej Ryter
Makeup & Hair Artist: Iza Kućmierowska | DAS’AGENCY
Modele: Nicole Gregorczuk | Uncover

Hania Koczewska | GAGAMODELS

Maciej Piotrowski | United For Models

Ihor Bliusovyh | AS Managment
Stylizacje: Janek Kryszczak | ART FACES

Nadzór produkcyjny: House Brand

 

EnglishLithuanianPolish